Загальна інформація - Бобринецька районна державна адміністрація

Погода Бобринець
Перейти к контенту

Главное меню:

Загальна інформація

Звернення громадян

Шаблон заяви для звернення

                                           

З метою забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Закону України "Про звернення громадян" створено :

1. Районну гарячу лінію керівництва районної державної адміністрації.
2. Районний "Телефон довіри" керівництва районної державної адміністрації.

тел. (05257) 3-41-17  

 
 

Виконання роботи  зі зверненнями громадян за березень 2018 року.

        
Забезпечено роботу гарячої лінії голови РДА.  23березня 2018 року проведено гарячу лінію прийнято 3 телефоні дзвінки. Станом на 01 квітня 2018 року прийнято 13 телефонних дзвінка.
06 березня 2018  року проведено засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Спеціалістом, відповідальним за звернення громадян здійснено перевірку Буховецької, Рощахівської сільської ради.
Здійснено організацію особистих та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації (згідно затвердженого графіка ).
07.03.2018 року проведено особистий прийом керівником апарату районної державної адміністрації (1 звернення).
21.03.2018 року проведено особистий прийом керівником апарату районної державної адміністрації (1 звернення).
30.03.2018 року проведено особистий прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
02.03.2018 року проведено виїзний прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
16.03.2018 року проведено виїзний прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
13.03.2018 року проведено виїзний прийом керівником апарату районної державної адміністрації (6 звернень).
23.03.2018 року проведено виїзний прийом керівником апарату районної державної адміністрації (1 звернення).
До районної державної адміністрації надійшло:  
-19 письмових звернень;  
- 39 звернень в т.ч. через Кіровоградський обласний контактний центр;
- 53 звернення в т.ч. через Урядову гарячу лінію.

 

Виконання роботи  зі зверненнями громадян за лютий 2018 року.

        
Забезпечено роботу гарячої лінії голови РДА.  22 лютого 2018 року проведено гарячу лінію прийнято 2 телефоні дзвінка. Станом на 01 березня 2018 року прийнято 9 телефонних дзвінків.
06 лютого  2018  року проведено засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
Спеціалістом, відповідальним за звернення громадян здійснено перевірку служби у справах дітей та районний центр соціальних служб сім’ї, дітей та молоді райдержадміністрації
Здійснено організацію особистих та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації (згідно затвердженого графіка ).
08.02.2018 року проведено особистий прийом керівником апарату районної державної адміністрації (1 звернення).
22.02.2018 року проведено особистий прийом керівником апарату районної державної адміністрації (2 звернення).
01.02.2018 року проведено особистий прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
07.02.2018 року проведено особистий прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
21.02.2018 року проведено особистий прийом заступником голови районної державної адміністрації (1 звернення).
13.02.2018 року проведено виїзний прийом заступником голови районної державної адміністрації (4 звернення).
27.02.2018 року проведено виїзний прийом заступником голови районної державної адміністрації (2 звернення).
02.02.2018 року проведено виїзний прийом керівником апарату районної державної адміністрації (3 звернення).
16.02.2018 року проведено виїзний прийом керівником апарату районної державної адміністрації (3 звернення).
До районної державної адміністрації надійшло:  
-8 письмових звернень;  
- 10 звернень в т.ч. через Кіровоградський обласний контактний центр;
- 13 звернення в т.ч. через Урядову гарячу лінію.

 
Новини | Керівництво району | Історія району | Герої не вмирають | Фотогалерея | Економіка | Інвестиційна діяльність | Соціально-гуманітарна сфера | Регуляторна політика | Внутрішня політика | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян | Інтернет-приймальня | Мобілізація | Актуальні питання громадян | Про добровільне об’єднання територіальних громад | Центр надання адміністративних послуг | Координаційний центр | Учасникам АТО та членам їх сімей | Запобігання проявам корупції | Молодь та спорт | Агропромисловий розвиток | ЖКГ | Архітектура та будівництво | Інформація про надходження та використання коштів місцевих бюджетів району | УДКСУ у Бобринецькому районі | Фінансове управління | Нормативно-правові акти | Система управління якістю | Програмно-цільовий метод | Управління персоналом | Держгеокадастр | Управління юстиції | Бобринецька районна філія Кіровоградського ОЦЗ | Новини пенсійного фонду | Виконавча служба | Державна фінансова інспекція | Новини ДСНС | Місцеве самоврядування | Бобринецьке відділення Новоукраїнської ОДПІ | Архівний відділ | Благодійна допомога | Толерантне ставлення до людей з інвалідністю | Статистика | Бюро правової допомоги | Вакансії | Главная Карта Сайта
Назад к содержимому | Назад к главному меню