Новини - Бобринецька районна державна адміністрація

Погода Бобринець
Перейти к контенту

Главное меню:

Новини

Центр надання адміністративних послуг

До уваги юридичних та фізичних осіб!

Адміністративні послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції України доступні в електронному вигляді. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний для Вас час на сайті https://e-dabi.gov.ua/. Електронна форма декларації з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при заповненні. Зареєстрована декларація з присвоєним відповідним номером у реєстрі надійде на Вашу електронну пошту. Розпочніть своє будівництво зараз!

Підписано Меморандум про співробітництво у сфері автоматизації адміністративних процесів у будівництві

19 жовтня Державне агентство з питань електронного урядування України, Державна архітектурно-будівельна інспекція України та міжнародні партнери – Фонд «Євразія» (проект «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS», що фінансується урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та урядом Великої Британії через UK aid) і благодійна організація «Фонд Східна Європа» підписали Меморандум про співробітництво у сфері автоматизації адміністративних процесів у будівництві. Документ передбачає переведення максимальної кількості послуг у системі держархбудконтролю в електронну форму, що дозволить підвищити рівень прозорості її роботи та знизити ймовірні корупційні ризики.
Зокрема, сторони домовилися про таке:
- модернізацію єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію збудованих об’єктів, відомості про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів;
- підтримку офіційного веб-сайту Держархбудінспекції в межах онлайн-платформи «Прозора ДАБІ» (відкрита система розгляду дозвільних документів та здійснення інспекційних заходів);
- створення інструментів онлайн-оплати послуг (щодо видачі сертифіката та ліцензії);
- налагодження електронної взаємодії з е-ресурсами інших державних органів для забезпечення комплексного підходу в наданні послуг;
- інтеграцію створених електронних інструментів з Урядовим порталом kmu.gov.ua.
Голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко зазначив: «Державне агентство з питань електронного урядування України та Державна архітектурно-будівельна інспекція (ДАБІ) давно співпрацюють. Зокрема, перша електронна адміністративна послуга, яка надається без участі чиновників, була нами запроваджена саме з ДАБІ. Наразі ми підписуємо Меморандум, який дозволить не тільки вдосконалити процес упровадження е-послуг, а й оновити реєстр ДАБІ, покращити наявні сервіси, а також – забезпечити необхідну електронну взаємодію».
«Е-сервіси в системі держархбудконтролю вже продемонстрували свою ефективність як надійні запобіжники будь-яких зловживань та як фактори інвестпривабливості цієї сфери економіки. Підписаний сьогодні Меморандум – це закономірний крок на шляху розвитку системи електронних послуг у сфері будівництва для досягнення максимальної автоматизації та зменшення корупційних ризиків», – відзначив Голова Держархбудінспекції Олексій Кудрявцев.
«Упродовж двох років проект USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» надає допомогу своїм партнерам у реформуванні електронного урядування в Україні. Тепер ми стаємо свідками того, як наші зусилля дають конкретні результати. Підписання цього Меморандуму дасть змогу гармонізувати систему надання електронних послуг у сфері будівництва. Ефективне управління, відкритість та прозорість у цій сфері будуть запорукою розвитку економіки та залучення інвестицій», – прокоментував директор проекту TAPAS Петро Матьяшек.
«Ми надзвичайно раді, що разом із партнерами продовжуємо брати участь у забезпеченні розвитку системи е-послуг в Україні. Переважна більшість українців звертаються за отриманням адміністративних послуг у сфері будівництва. Тому модернізація наявних та проектування нових адміністративних процесів, які здійснюються Держархбудінспекцією для підвищення рівня прозорості та зменшення ймовірних корупційних ризиків шляхом трансформації таких послуг в електронну форму, є доволі актуальним та амбітним завданням. Фонд Східна Європа зі свого боку забезпечить максимальну технічну та експертну підтримку, щоб зробити процес швидким, ефективним та результативним».

У Кропивницькому буде створений найсучасніший Центр надання адміністративних та соціальних послуг населенню

Міська влада Кропивницького наполегливо реалізує проект створення в обласному центрі сучасного центру надання адміністративних та соціальних послуг у форматі “Прозорий офіс”.
Минулого року було розпочато роботу щодо пошуку приміщення, яке б відповідало вимогам для розміщення «Прозорого офісу», було зручно розташованим, мало велику площу та вільний доступ для людей з особливими потребами.
Зазначеним вимогам найбільше відповідала будівля за адресою по вулиці Архітектора Паученка 41/26 – колишній Кібернетко-технічний коледж. Споруда розташована в центральній частині міста. Відстань до зупинки громадського транспорту - 60 м.. Загальна площа будівлі складає 5762 кв.м., що дозволяє розмістити практично всі міські служби, що надають послуги населенню. Вже 28 лютого 2018 року на засіданні робочої групи Міністерства соціальної політики прийняли рішення щодо виділення коштів місту Кропивницькому на побудову Центру у сумі 18,0 млн. грн. При цьому загальна кошторисна вартість будівельних робіт складає 49,9 млн. грн., з яких значна частина буде виділена з міського бюджету. На сьогоднішній день вже розпочаті ремонтні роботи. При виконанні робіт запланована повна реконструкція будівлі, заміна фасаду, покрівлі, комунікацій та облаштування прилеглої території.
Приміщення буде максимально відповідати вимогам вільного доступу, зокрема заплановано добудову двох панорамних ліфтів. Вхід в один з них буде передбачений з рівня землі, в тому числі для людей з інвалідністю. – підкреслив начальник управління. - На першому поверсі будівлі передбачається організувати не менше 80-ти робочих місць працівників фронт – офісу. Це будуть, зокрема, адміністратори, реєстратори, представники управлінь соціального захисту, Пенсійного фонду, а також інших служб, що надають адміністративні послуги. Крім того на першому поверсі передбачено дві великі зали очікування, санітарні кімнати, дитяча кімната.
На другому поверсі, що є особливістю будівлі, планується розмістити велику концертна зала на 550 місць, що дозволяє проводити громадські заходи різноманітного характеру. Погоджено придбання потужного проектора, що дозволить здійснювати демонстрацією відеоматеріалів соціального характеру.
На третьому та четвертому поверсі розміщуватимуться бек – офіси підрозділів, які займатимуться безпосередньо опрацюванням документів. Планова чисельність працівників на верхніх поверхах – 100 чоловік.
В дизайні приміщення першого поверху обрана концепція кольорових зон та ліній. Кожна лінія відповідає за певний блок послуг. Зони прийому відповідних напрямків послуг відповідатимуть кольору ліній. Наприклад, ідучи по зеленій лінії відвідувач потрапить до зони прийому органу соціального захисту, а по червоній - до адміністраторів Центру.
Процес регулювання черги відбуватиметься із застосуванням сучасних технологій, зокрема за допомогою системи керування чергою.
Кожне робоче місце планується обладнати сучасною технікою та зручними меблями. Прикладається максимум зусиль для комфортного перебування як працівників так і відвідувачів Центру. Центр надання адміністративних та соціальних послуг, який відкриється у Кропивницькому буде одним із кращих в Україні.


 

До уваги юридичних та фізичних осіб!


Адміністративні послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції України доступні в електронному вигляді. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний для Вас час на сайті https://e-dabi.gov.ua/. Електронна форма декларації з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при заповненні. Зареєстрована декларація з присвоєним відповідним номером у реєстрі надійде на Вашу електронну пошту. Розпочніть своє будівництво зараз!



ГУ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ


На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua  (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснювати оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.


 

Інформуємо, що з 18 грудня 2017 року вводиться в дію Закон України "Про оцінку впливу на довкілля"(далі- Закон),з вказаної дати втрачає чинність Закон України „Про екологічну експертизу”.
Звертаємо увагу, що суб’єктами оцінки впливу на довкілля (далі - ОВД ) є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності.
Здійснення ОВД стане обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планової господарської діяльності, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів. Закон встановлює чіткі переліки видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, проведення оцінки впливу діяльності для яких є обов’язковим.
Лист Департамента екології та природних ресурсів Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Інформацію оновлено 20.12.2017р.

 

11 жовтня, Кабінет Міністрів України підтримав ініціативу Мінекономрозвитку щодо розширення переліку адміністративних послуг, які громадяни України можуть отримати у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
У першу чергу розпорядження Кабміну впорядковує чинні нормативно-правові акти відповідно до ухвалених Верховною Радою чотирьох нових законів України. Ці закони головним чином спрямовані на децентралізацію повноважень органів виконавчої влади надавати адміністративні послуги.
Таким чином, ЦНАПи тепер зможуть:
•          видавати посвідчення водія (за погодженням місцевої влади з Міністерством внутрішніх справ);
•          державна реєcтрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів (за погодженням місцевої влади з Міністерством внутрішніх справ);
•          реєструвати акти цивільного стану (за погодженням місцевої влади з Міністерством юстиції);
•          дозвіл на застосування праці іноземців (без погодження);
•          послуги соціальної сфери (за пропозиції Міністра соціальної політики Андрія Реви).
“Закликаю органи місцевої влади якомога швидше потурбуватися про те, щоб в ЦНАПах їхнього регіону з’явились ці послуги. Водночас, сподіваюсь, Міністерство юстиції та Міністерство внутрішніх справ безперешкодно нададуть центрам усіх регіонів можливість видавати ці документи. Ще раз наголошую: якомога більша кількість адмінпослуг має надаватися в одному місці. Люди не повинні оббивати пороги державних органів, а отримувати швидкий та якісний сервіс”, - наголосив Перший віце-прем’єр-міністр Степан Кубів.
Всього Мінекономрозвитку рекомендує ЦНАПам надавати 106 адміністративних послуг. Як відомо, Міністерство також працює над запровадженням єдиного стандарту обслуговування в усіх Центрах. До стандартів, наприклад, належить швидкість обслуговування - 15 хвилин від входу клієнта до завершення отримання послуги.

 


ДО УВАГИ ПЕРЕВІЗНИКІВ:
ЗМІНИВСЯ СУБ’ЄКТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ щодо видачі «Дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні» та «Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів»


З 17 вересня 2017 року адміністративні послуги із здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів, а саме надання: «Дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні» та «Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів»  надає  Управління патрульної поліції у місті Кропивницькому Департаменту патрульної поліції
Вартість послуг, як і раніше, становитиме 95 гривень за один дозвіл.
Реквізити для сплати:
1. Реквізити для внесення плати за надання послуги за оформлення та видача дозволу на перевезення габаритних, великовагових вантажів :
Одержувач платежу: Департамент патрульної поліції
Установа банку: Державна казначейська служба України
Рахунок отримувача: 37119055092745
МФО: 820172
Код ЄДРПОУ: 40108646
Призначення платежу:
*;10171904;017021;zz;ЄДРПОУ/іпн; Плата за дозвіл на перевезення. Без ПДВ
Де zz-кількість послуг. ЄДРПОУ/іпн – вказується код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код фізичної особи платника послуг.

2. Реквізити для внесення плати за надання послуги за оформлення та видача документів щодо погодження маршрутів дорожнього перевезення небезпечних вантажів :
Одержувач платежу: Департамент патрульної поліції
Установа банку: Державна казначейська служба України
Рахунок отримувача: 37119055092745
МФО: 820172
Код ЄДРПОУ: 40108646
Призначення платежу:
*;10171904;017031;zz;ЄДРПОУ/іпн; Плата за дозвіл на перевезення. Без ПДВ
Де zz-кількість послуг. ЄДРПОУ/іпн – вказується код ЄДРПОУ або ідентифікаційний код фізичної особи платника послуг.


До уваги суб’єктів державної реєстрації! Ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації


З 01.01.2017 року змінено ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06.12.2016 № 1774-VIII внесено зміни до статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Так, слова "мінімальна заробітна плата" в усіх відмінках і числах замінено словами "прожитковий мінімум для працездатних осіб".
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.
Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округлюється до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.
Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав з січня 2017 року становлять:


п/п Види адміністративного збору Строки проведення державної реєстрації/
надання інформації Розміри
адміністративного збору Розмір, грн.

1 за державну реєстрацію права власності
1.1 за державну реєстрацію права власності у строк, що не перевищує
5 робочих днів 0,1прожиткового мінімуму для працездатних осіб 160 грн.
1.2 за державну реєстрацію права власності у строк
2 робочі дні 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб 1600 грн.
1.3 за державну реєстрацію права власності у строк 1 робочий день 2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб 3200 грн.
1.4 за державну реєстрацію права власності у строк 2 години 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб 8000 грн.
2 за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки)
2.1 за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк, що не перевищує
5 робочих днів 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 80 грн.
2.2 за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк 2 робочі дні 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 800 грн.
2.3 за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк 1 робочий день 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб 1600 грн.
2.4 за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк 2 години 2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб 4000 грн.
3 за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки
3.1 за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки у строк, що не перевищує
2 робочих дні 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 80 грн.
4 за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника
4.1 за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника у строк, що не перевищує 1 робочого дня 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 60 грн.
5 за отримання інформації з Державного реєстру прав, у порядку ст. 32 Закону
5.1 отримання інформації, витягу в паперовій формі у строк, що не перевищує 1 робочого дня 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 40 грн
5.2 отримання інформації, витягу в електронній формі після внесення плати за надання інформації через Інтернет з використанням платіжних систем 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 20 грн.
Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:
1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом;
2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 01.01.1993 прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше 2 років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше 3 років;
4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 01.01.1993 вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше 4 років;
5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
6) інваліди I та II груп;
7) Національний банк України;
8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.
У разі якщо державна реєстрація права власності або інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 Закону, вище перелічені категорії осіб не звільняються від сплати адміністративного збору.
Адміністративний збір не справляється за внесення до записів Державного реєстру прав змін, пов’язаних із приведенням у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.
З 1 січня 2017 року змінено ставку адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06.12.2016 № 1774-VIII внесено зміни до статті 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме: слова "мінімальна заробітна плата" в усіх відмінках і числах замінено словами "прожитковий мінімум для працездатних осіб".
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон)  адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.
Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з січня 2017 року становлять:


п/п Види адміністративного збору Розміри
адміністративного збору

1. за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (480 грн.)
2 за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (160 грн.)
3 за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі 75 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону
4 за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника 30 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону
5 за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
5.1 за надання витягу в паперовій формі 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (80 грн.)
5.2 за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (110 грн.)
5.3 за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі 75 відсотків плати, встановленої статтею 36 Закону
за надання відповідного  документа в паперовій формі -
Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.


 

Дізнайся про правила та переваги безвізу на сайті openeurope.in.ua та офіційному веб-сайті ОДА

Пам’ятка-інструкцію для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму


Ключові елементи:
1. Безвіз поширюється лише на власників біометричних! паспортів.
2. Передбачає короткотермінове! перебування в 30 європейських країнах до 90 днів протягом 180 днів.
При перетині кордону слід мати при собі документи, які підтверджують: мету поїздки, наявність місця проживання/бронювання готелю,  достатніх фінансових засобів (не менше 50 євро на добу), зворотний квиток, поліс медстрахування.
3. На триваліший час перебування в ЄС - необхідно оформити візу.
4. Безвіз не означає права на оформлення дозволів на проживання, працевлаштування або навчання в ЄС.
5. Порушення терміну перебування в ЄС тягне за собою подальшу заборону в’їзду.

 
 

«Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь»
(інформаційний довідник)


Усі рішення схвалені. Коли очікувати запровадження ЄС візового режиму для України?
Рішення про запровадження безвізового режиму буде опубліковано та набере чинності через 20 днів після публікації в «Офіційному журналі ЄС» (цей час є об’єктивно необхідним для повідомлення прикордонних служб держав-членів ЄС про запровадження безвізового режиму поїздок громадян України).
Якими будуть умови безвізового режиму для громадян України?
Після запровадження безвізового режиму громадяни України зможуть подорожувати до держав-учасниць Шенгенської угоди без необхідності отримання в’їзної візи держави призначення.
Безвізовий режим дозволятиме короткотермінове перебування в державах-членах ЄС (за виключенням Великобританії та Ірландії) та інших державах-учасницях Шенгенської угоди до 90 днів протягом 180 днів.
Перевірити сукупний строк перебування особи в ЄС можна за наступним посиланням:
http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/what-we-do/policies/borders-and-visas/border-crossing/schengen_calculator_en.html?lang=en
У разі, якщо особі необхідно перебувати в ЄС триваліший час, їй необхідно буде оформити візу.
Безвізовий режим також не означатиме права на проживання чи на працевлаштування в ЄС.
Якщо мені необхідно перебувати довше, ніж 90 днів.
Перевищення дозволеного строку перебування може стати причиною відмови у в’їзді до держав-учасниць Шенгенської угоди у майбутньому.
Відтак, якщо про те, що сукупний строк Вашого перебування може перевищити 90 днів протягом 180 днів, стало відомо до початку поїздки, Вам необхідно якнайшвидше звернутися до консульської установи держави призначення з метою отримання консультації та, залежно від випадку, оформлення візи необхідного типу.
Якщо про ризик перевищення дозволеного строку стало відомо після початку подорожі, Вам необхідно невідкладно звернутися до міграційних органів влади держави перебування для отримання консультації та врегулювання Вашого міграційного статусу.
У виключних випадках термін перебування може бути подовжено, наприклад, у разі необхідності термінового лікування, стихійного лиха, виникнення інших непереборних обставин.
Що потрібно для того, щоб скористатись правом безвізових поїздок до Шенгенської зони?
Для того, щоб скористатись правом безвізових поїздок до Шенгенської зони, потрібно оформити закордонний біометричний паспорт (http://dmsu.gov.ua/posluhy/dokumenti-dlya-vijizdu-za-kordon ).
Крім цього, також необхідно мати під час кожної подорожі документи, які підтверджують мету поїздки, місце проживання, наявність достатніх фінансових засобів на весь час перебування і намір повернутися до місця проживання.
Громадяни, які мають дійсний закордонний паспорт старого зразка (не біометричний) також можуть в’їжджати на територію ЄС за наявності шенгенської візи.
Детальна інформація про правила перетину кордону з ЄС і перелік необхідних документів зазначено в «Шенгенському кодексі про кордони»: http://europewb.org.ua/shengenskyj-kodeks-pro-kordony-umovy-v-yizdu-ta-spysok-suprovidnyh-dokumentiv-dlya-gromadyan-tretih-krayin/ (неофіційний переклад).
Які громадяни України зможуть без віз відвідувати країни ЄС?
Усі, окрім тих, хто:
 перебуває у списку осіб, що становлять загрозу суспільному порядку, суспільному здоров’ю чи внутрішній безпеці;
 перебуває в списку осіб, в’їзд яких, хоча б в одній країні ЄС, заборонений;
 осуджений в будь-якій країні-члені Шенгенської зони або ЄС за злочини, які передбачають кримінальне покарання у вигляді позбавлення свободи строком мінімум в один рік;
 є об’єктом рішення про видворення з країни, яке приймається, зокрема, у випадках нелегального перебування;
 по яких є докази участі в злочинній діяльності чи явні докази наявності умислу приймати участь в подібній діяльності;
 не мають усіх необхідних документів.
Чи мають право прикордонні служби держав-членів ЄС вимагати додаткові документи?
Під час в’їзду до Шенгенського простору громадянину України потрібно буде мати документи, які підтверджують мету поїздки, місце проживання, наявність достатніх фінансових засобів на цей термін перебування і намір повернутися до місця постійного проживання.
Крім цього, громадянам необхідно буде придбати поліс медичного страхування та страхування цивільної відповідальності власника транспортного засобу – у разі подорожі автомобілем.
Чи надаватиме безвізовий режим право на роботу, навчання тощо?
Новий порядок поїздок надаватиме право на безвізовий в’їзд лише з приватною метою: туризм, відвідання родичів, пошук бізнес партнерів, відвідання семінарів, конференцій тощо.
Безвізовий режим не надаватиме права на господарську, комерційну діяльність, працевлаштування, роботу за контрактом і т.п.
У мене є сумніви, чи потрібна мені віза. Що робити?
Якщо є сумніви, чи потрібна віза у Вашому особистому випадку, радимо перед поїздкою проконсультуватися з консульською посадовою особи держави, до якої Ви маєте намір подорожувати.
Чи буде шенгенська віза (багаторічна) дійсна для в’їзду до ЄС після запровадження безвізового режиму з Україною?
Так, громадяни, які мають дійсні шенгенські візи, зможуть в’їжджати на територію ЄС протягом усього строку їхньої дії.
До яких країн українські громадяни зможуть в’їжджати без віз після запровадження безвізового режиму з Євросоюзом?
Після запровадження безвізового режиму громадяни України зможуть в’їжджати без віз до усіх держав-членів ЄС (за винятком Великобританії та Ірландії), а також до 4 держав-асоційованих учасниць Шенгенської угоди: Ісландії, Ліхтенштейну, Норвегії та Швейцарії.
Отже, отримання візи не вимагатиметься під час поїздок до таких держав: Австрія, Бельгія, Болгарія, Греція, Данія, Естонія, Ісландія, Іспанія, Італія, Республіка Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Швеція.
Чи зможуть громадяни з паспортами старого зразка (не біометричними) в’їжджати до Шегенської зони після запровадження безвізового режиму?
Громадяни, які мають дійсну шенгенську візу та дійсний закордонний паспорт старого зразка, також можуть в’їжджати на територію ЄС.
Чи матимуть право здійснювати подорожі до Європи без віз громадяни України, які постійно проживають на території тимчасово окупованих АР Крим та ОРДЛО?
Громадяни України, які постійно проживають на територіях тимчасово окупованих АР Крим та ОРДЛО, як і решта громадян України матимуть право користуватися перевагами безвізового режиму з ЄС на загальних умовах, оформивши біометричний паспорт України та дотримуючись інших відповідних вимог для безвізових подорожей.
Що потрібно для здійснення подорожі з дитиною?
Кожна особа, включаючи дітей незалежно від віку, повинна мати окремий паспорт.
Фізична особа, яка досягла 16 років, має право на вільний самостійний виїзд за межі України.
Фізична особа, яка не досягла 16 років, має право на виїзд за межі України лише за згодою батьків (усиновлювачів), піклувальників та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними.
Відтак, залежно від кожного особистого випадку, можуть знадобитися додаткові документи – свідоцтво про народження, згода обох або одного з батьків, свідоцтво про смерть, рішення суду про позбавлення батьківських прав, визнання особи безвісти відсутньою або померлою тощо.
Чи діятиме надалі Угода між Україною та ЄС про спрощення оформлення віз після запровадження безвізового режиму?
Так, Угода між Україною та ЄС про спрощення оформлення віз застосовуватиметься і після запровадження безвізового режиму, зокрема щодо оформлення віз особам, які користуватимуться паспортами старого зразка.
Чи припинять своє існування угоди про малий прикордонний рух між Україною та сусідніми країнами після запровадження безвізового режиму?  
Запровадження безвізового режиму для короткотермінових поїздок громадян України не матиме впливу на порядок поїздок громадян України, який застосовується в рамках угод про малий прикордонний рух.
Угоди про малий прикордонний рух, укладені з Польщею, Угорщиною, Словаччиною та Румунією, застосовуватимуться і надалі.
Що дасть українським громадянам запровадження ЄС безвізового режиму?
Позитивні зміни для українських громадян після запровадження безвізового режиму для короткострокових поїздок (до 90 днів протягом 6 місяців) до Шенгенської зони, за наявності «біометричного» паспорта:
 Забезпечить мобільність та знищить «лінію розподілу» між Україною та ЄС, яка наразі створена завдяки складним процедурам оформлення віз.
 Сприятиме розвитку ділових контактів, необхідних для ефективного функціонування поглибленої та всеоохоплюючої зони вільної торгівлі з ЄС, а також співробітництву в економічній, політичній, науковій, культурно-гуманітарній та інших сферах.
 Сприятиме подальшій успішній інтеграції України в європейське співтовариство. Дасть  змогу побачити на власні очі, що насправді являє собою Європа, якими є європейські принципи і цінності, а також переконатися у моделі соціального устрою, за якою має розвиватися Україна.  
Як запровадження ЄС безвізового режиму для України сприятиме подальшій візовій лібералізації з іншими країнами?
Запровадження ЄС безвізового режиму для України свідчитиме про високу довіру держав-членів та інституцій ЄС до рівня безпеки документів, управління кордоном, запобігання нелегальній міграції, боротьбі з організованою злочинністю та забезпечення прав та свобод людини в Україні.
Це безумовний позитивний сигнал та аргумент для проведення переговорів про запровадження іншими країнами безвізового режиму для українських громадян.

 
 

Про надання інформації

Доводимо до Вашого відома, що Законом України від 07 лютого 2017 року  № 1830-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що регулюють відносини, пов’язані з одержанням документів дозвільного характеру щодо спеціального водокористування» внесено зміни до Водного кодексу України, які набирають чинності з 04 червня 2017,
згідно з якими дозволи на спеціальне водокористування будуть видаватись територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.
Станом на даний час дозволи на спеціальне водокористування у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення видаються Департаментом екології та природних ресурсів Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Враховуючи, що термін розгляду документів, визначений законодавством, становить 30 календарних днів, а повноваження Департаменту в частині видачі дозволів на спеціальне водокористування припиняються з 04 червня 2017 року
, просимо врахувати надану інформацію щодо прийняття рішення кінцевої дати приймання заяв та пакетів документів для отримання дозволів на спеціальне водокористування.

 

11 травня 2017 року завідувачем та головним спеціалістом сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області у приміщенні Центру надання адміністративних послуг проведено круглий стіл на тему: «Застосування нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в умовах законодавчих змін».
У ході круглого столу відбулося обговорення нормативно-правових актів, спрямованих на забезпечення реалізації Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та порушувалися питання відповідальності державних реєстраторів за порушення законодавства у цих сферах.
У даному заході взяли участь керівник апарату районної державної адміністрації, адміністратори ЦНАПу та державні реєстратори Бобринецької міської ради.



 
 
 
 

У зв’язку з цим рекомендуємо зареєстрованим громадським організаціям, організаціям роботодавців, професійним спілкам внести зміни до свої статутів шляхом прийняття нової редакції у порядку визначеному статутом.
Згадані зміни повинні передбачати:
1. заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
2. передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
Додатково рекомендуємо одночасно з приведенням статуту у відповідність з податковим кодексом внести зміни та привести статут у відповідність із Законом України «Про громадські об’єднання», а у разі зміни назви вулиці додатково включити до порядку денного органу який уповноважений приймати рішення ще і питання щодо зміни адреси місцезнаходження.
Документи можна подати до найближчого центру надання адміністративних послуг, до Центрів з надання правової допомоги або до Головного територіального управління юстиції. Документи приймаються протягом всього робочого дня, тобто з 8 години 30 хвилин до 17 години 30 хвилин (у п'ятницю до 16 години 15 хвилин), вихідні дні : субота, неділя.
Для державної реєстрації необхідно подати (на прикладі громадської організації):
1) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;
3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об’єднання, політичні партії;
4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;
5) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
Адміністративний збір за державну реєстрацію змін що пов’язані з приведенням установчих документів у відповідність до чинного законодавства не справляється.


 

Про продовження терміну декларування відходів


На виконання листа Міністерства екології та природних ресурсів України від 22 лютого 2017 року № 5/26-7/1310-17 повідомляє, що у зв'язку з численними зверненнями місцевих органів виконавчої влади та суб’єктів господарювання до Мінприроди України щодо порядку подання та реєстрації декларації про відходи (далі-Декларація) повідомляємо.
Відповідно до ст.17 Закону України “Про відходи” суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких Пзув від 50 до 1000, зобов’язані щороку подавати Декларацію за формою та у порядку, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Згідно з абзацом другим пункту 1 Порядку подання Декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року №118, Декларація подається суб’єктами господарювання до 20 лютого року, що настає за звітним.
Враховуючи, що інформація, яка міститься в Декларації є важливою складовою, яка дозволяє в регіональному та загальнодержавному масштабі узагальнити і проаналізувати номенклатуру та обсяги відходів, що утворюються, їх склад і властивості, напрямки передачі відходів, та є однією з ланок у процесі прийняття управлінських рішень у сфері поводження з відходами суб’єкти господарювання можуть подати Декларацію після 20 лютого через електронну систему здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами, порядок функціонування якої затверджено наказом Мінприроди України від 18 травня 2016 року № 186.
Додаткову інформацію з даного питання можна отримати у адміністраторів відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Бобринецької районної державної адміністрації (м.Бобринець, вул. Шевченка, 101а або за тел. 3-41-44) та спеціалістів департаменту під час надання ними консультацій суб’єктам господарювання щовівторка та щочетверга у Центрі надання адміністративних послуг міста Кропивницький (м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41, кабінет 126, вхід з вул. Тимірязєва) або за тел.24 34 43.
Інформацію оновлено 15.03.2017р.

 

Що варто знати про перереєстрацію статуту громадських організацій

Як відомо, 1 січня 2017 року спливає термін для неприбуткових організацій з перереєстрації статутів згідно нових вимог українського податкового законодавства. З 1 січня 2015 року вступили в дію  зміни в Податковому Кодексі України для всіх неприбуткових  організацій інших, які зареєстровані в Україні. Відповідно до внесених змін визначено  термін до 1 січня 2017 року для приведення у відповідність до вимог Податкового Кодексу своїх установчих документів, а це саме статутів. Статут – документ, який регламентує право здійснення діяльності будь-якої неприбуткової організації. Тому до 1 січня 2017 року всі вони  повинні внести зміни в свої установчі документи, якщо це буде потрібно. А саме, у відповідності до внесених змін, з 1 січня 2015 року було вилучено Статтю 157 з Податкового Кодексу України, яка регламентувала порядок оподаткування неприбуткових установ та організацій. Ця стаття застосовувалась до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами діючого законодавства та внесених контролюючими органами до Реєстру неприбуткових організацій та установ. Починаючи з 01.01.2015 року до Статті 133 було додано певні пункти, в яких вказано, хто не є платником податку на прибуток. У відповідності до п.133.4. не є платниками податку на прибуток неприбуткові підприємства, установи та організації, які виконують вимоги, що встановлені  цим пунктом. Отже, відповідно до цієї статті платником податку на прибуток не є, в тому числі, громадські організації, асоціації та благодійні організації. Але крім того, громадська організація, або будь-яка  неприбуткова організація, не є платником податку на прибуток, за умови, якщо вона виконує  певні вимоги.
Так, у відповідності до Пункту 133.4.1. – Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі – неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:
По перше
, Організація повинна бути утворена, зареєстрована в порядку, визначеним чинним законодавством, тобто відповідно до закону “Про громадські об’єднання” або до закону “Про благодійні організації”, інших законодавчих документів.
По друге
, установчі документи якої повинні містити заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Третє
, це передбачити в своїх установчих документах передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи – неприбуткової організації (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
І четверте
, якщо неприбуткова організація виконає перший, другий та третій пункти, то вона може бути внесена контролюючими органами до реєстру неприбуткових установ та організацій. Це вимоги, які були змінені з 1 січня 2015 року.
Це не нова реєстрація. Вносяться зміни до статуту, викладається статут в новій редакції. Спочатку організація йде в орган реєстрації, який відповідає за реєстрацію громадських та благодійних організацій, і вносяться таким чином зміни. Якщо організація не внесе зміни до свого статуту, то орган Державної фіскальної служби має право після 1 січня 2017 року виключити її з реєстру неприбуткових організацій.

До уваги громадських організацій!!!

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення, згідно з яким неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
У зв’язку з цим рекомендуємо зареєстрованим громадським організаціям внести зміни до свої статутів шляхом прийняття нової редакції у порядку визначеному статутом.

Згадані зміни повинні передбачати:
1. заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
2. передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
Додатково рекомендуємо одночасно з приведенням статуту у відповідність з податковим кодексом внести зміни та привести статут у відповідність із Законом України «Про громадські об’єднання», а у разі зміни назви вулиці додатково включити до порядку денного органу який уповноважений приймати рішення ще і питання щодо зміни адреси місцезнаходження.
Орієнтовний приклад статуту громадської організації та інших документів можна знайти за цим посиланням http://www.krjust.gov.ua/page204.html, перелік документів які необхідно подати розміщений тут http://www.krjust.gov.ua/page204.html.
Документи можна подати до найближчого центру надання адміністративних послуг, до Центрів з надання правової допомоги або до Головного територіального управління юстиції.

ГУ Держгеокадастру в Кіровоградській області інформує:


На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http:// map.land.gov.ua (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснювати оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі адміністративних послуг.

До уваги суб’єктів господарської діяльності!


В зв’язку з набранням чинності 5 жовтня 2015 року окремих пунктів Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу» (дерегуляція) дозвільній центр, як окрема складова центру надання адміністративних послуг, ліквідований, а функції з надання адміністративних послуг з видачі документів дозвільного характеру передані безпосередньо до відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Бобринецької районної державної адміністрації.
З приводу консультування та отримання документів дозвільного характеру  звертатись в  відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Бобринецької районної державної адміністрації  (вул. Шевченка, 101А», тел. 3-41-44)

Щодо прийняття Закону України від 12.02.2015 № 191-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)»


12 лютого 2015 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 191-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» (набрав чинності 05 квітня 2015 року), яким серед іншого внесено нижченаведені зміни до Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
1. Надано можливість виконання окремих повноважень державних реєстраторів посадовими особами органів місцевого самоврядування, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг
Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», з прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та видачі оформлених результатів їх надання можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг (нова редакція частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»).
Порядок взаємодії державного реєстратора та посадових осіб органів місцевого самоврядування, адміністраторів центрів надання адміністративних послуг планується врегулювати окремим наказом Міністерства юстиції України.
2. Змінено розмір адміністративного збору за проведення реєстраційних дій
Згідно зі статтею 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» за проведення державної реєстрації змін:
що вносяться до установчих документів юридичної особи, справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 60,90 грн.);
імені або місця проживання фізичної особи — підприємця справляється адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.).
За видачу дубліката оригіналу установчих документів та змін до них, засвідчених державним реєстратором, справляється адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.).
Документом, що підтверджує внесення адміністративного збору, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.
Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для проведення відповідної реєстраційної дії.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік» у 2015 році мінімальна заробітна плату у місячному розмірі становитиме: з 1 січня – 1218 гривень, з 1 грудня – 1378 гривень.
3. Змінено розмір плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Згідно з частиною п’ятою статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців справляється плата у такому розмірі:
0,05 мінімальної заробітної плати – за надання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в паперовій формі (станом на 01.01.2015 – 60,90 грн.);
0,02 мінімальної заробітної плати – за надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в паперовій формі (станом на 01.01.2015 – 24,36 грн.);
75 відсотків плати, встановленої цією частиною, – за надання витягу, довідки та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в електронній формі(станом на 01.01.2015: за надання витягу та довідки в електронній формі – 45,68 грн., за надання виписки в електронній формі – 18,27 грн.).
Плата за надання відомостей справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подається запит про надання відповідних відомостей.
За надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців за результатами проведення реєстраційної дії плата не справляється.
4. Скорочено строк видачі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Частиною сьомою нової редакції статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців надаються протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження запиту.
5. Скасовано оприлюднення повідомлень, передбачених статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації
Запроваджено оприлюднення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, повідомлень, передбачених статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», замість їх опублікування в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Відповідно до частини п’ятої зазначеної вище статті за оприлюднення повідомлень про зміну місцезнаходження юридичної особи, зміну найменування юридичної особи, прийняття засновниками (учасниками), судом або уповноваженим органом рішення про виділ, зменшення статутного (складеного) капіталу юридичної особи, втрату оригіналів установчих документів юридичної особи справляється плата в розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати.
6. Скорочено строк проведення реєстраційних дій (видачі документів за результатами проведення реєстраційних дій)
Згідно з частиною п’ятою статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» державна реєстрація юридичної особи здійснюється в день надходження передбачених цим Законом документів для проведення державної реєстрації юридичної особи.
Частиною третьою статті 43 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» передбачено, що державна реєстрація фізичної особи – підприємця здійснюється не пізніше наступного робочого дня після надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.
Відповідно до статтей 241, 25, 29 та 43 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» державний реєстратор оформляє та видає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців за результатами вчиненої реєстраційної дії протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік юридичної особи.
7. Встановлені особливості проведення державної реєстрації на підставі електронних документів
Пунктом 21 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» встановлено, що до визначення на законодавчому рівні та запровадження в Україні альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних інформаційних систем:
електронні документи, що подаються відповідно до цього Закону, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника згідно з вимогами законодавства у сфері електронного цифрового підпису;
ідентифікація особи заявника, який подає електронні документи відповідно до цього Закону, здійснюється шляхом перевірки електронного цифрового підпису заявника за допомогою посиленого сертифіката відкритого ключа.

 
 
Новини | Керівництво району | Історія району | Герої не вмирають | Фотогалерея | Економіка | Інвестиційна діяльність | Соціально-гуманітарна сфера | Регуляторна політика | Внутрішня політика | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян | Інтернет-приймальня | Мобілізація | Актуальні питання громадян | Про добровільне об’єднання територіальних громад | Центр надання адміністративних послуг | Координаційний центр | Учасникам АТО та членам їх сімей | Запобігання проявам корупції | Молодь та спорт | Агропромисловий розвиток | ЖКГ | Архітектура та будівництво | Інформація про надходження та використання коштів місцевих бюджетів району | УДКСУ у Бобринецькому районі | Фінансове управління | Нормативно-правові акти | Система управління якістю | Програмно-цільовий метод | Управління персоналом | Держгеокадастр | Управління юстиції | Бобринецька районна філія Кіровоградського ОЦЗ | Новини пенсійного фонду | Виконавча служба | Державна фінансова інспекція | Новини ДСНС | Місцеве самоврядування | Бобринецьке відділення Новоукраїнської ОДПІ | Архівний відділ | Благодійна допомога | Толерантне ставлення до людей з інвалідністю | Статистика | Бюро правової допомоги | Вакансії | Главная Карта Сайта
Назад к содержимому | Назад к главному меню